Härligt

En söt sambo kommer hem med mat till en nyvaken Emmi. Det tycker jag om! Jag var grymt trött i morse när jag slutade och det var nästan att jag fick stanna på vägen hem och sova några minuter för jag var så trött. Men jag lyckades klara mig med korta pauser för att vakna till. Hur som, hem kom jag och somnade som en stock.

Sedan vaknade jag vid lunch och gosade med katten. Sedan släppte jag ut katten och gick och la mig igen. Sedan låg jag och slumrade, läste och sov om vart annat. Kroppen känns inte riktigt i form för tillfället. Brukar ju alltid lyckas sova utan att vakna för mer än kanske toapaus och en macka under dagen och inte vakna till förrän runt 17-19 på kvällen.

Jaja, förhoppningsvis kommer jag i balans när jag känner att jag kan beta av lite skolarbete. Ska försöka bli klar med kommunikationsuppgiften imorron och fortsätta med tentaanteckningarna. Har ju försökt göra ett ordentligt arbete med PMen till basgrupperna så jag har nog nytta av dom!

Nu ska jag ge G en kram och sedan fortsätta mysa framför en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0