Hektisk tid över

Äntligen kommer min lugna vecka. Den slitsamma praktiken har bara ett pass kvar och sedan är det bara nåt seminarium, lite examination/uppföljning av kommunikationsuppgift, tenta och lite annat halvtrassel. Men nu har jag iaf tid att återhämta mig och göra klart de uppgifter som måste göras innan kursen kan avslutas. Sedan är det bara att ta nya tag i nästa omgång med valbar kurs och c-uppsats! Sen är det sommar och en ny hektisk period börjar.

I mitten av juni åker jag och E till Nordnorge för att jobba. Exakt vart vi åker får jag återkomma om då vi inte riktigt spikat vart än. Sedan är vi borta till runt den 15-20/7. I augusti planerar jag och U att komma iväg på lite äventyr. Vi är lite sugna på att åka till Egypten och titta på pyramider och bara njuta av sol, saltvatten och rejäl värme.

Nej, nu är det dags att göra natt av dagen! Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0