Invigning

Idag har jag invigt min chockrosa Hitachi genom att utföra två uppgifter, totalt är sex skruvar skruvade. Fyra till gardinstången i köket och två till tavellisten/hyllan som jag också satte upp i köket. Nu är det vårstädat i köket, tom kökshanddukarna är tvättade OCH strukna! Ska bara putsa fönstrena på utsidan och torka av köksskåpen lite mer noggrant så är det vår, iaf i köket.

I övrigt städade jag också ur hallen. Efter att ha torkat golv i både kök och hall var vattnet svart. Men nu är det rent och luktar gott. Imorgon blir det vardagsrum och matrum. Ska försöka få lite bättre ordning på grejerna här hemma... Det har lagts lite på is under hösten och vintern då det varit mycket med jobb och skola och privat. Övervåningen får vänta till nästa vecka. Helgen går åt till nattarbete, suck! Fem dagar på VFUn och två nattpass på jobbet, sen är det dags för fem nya dagar på VFUn.

Dags att läsa lite om astma så man är lite förberedd inför morgondagen! Dagen är inte slut förrän ögonen stänger igen och kroppen vägrar göra som jag vill. Det gäller att ordna magsår innan man blir för gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0