Lördag igen

Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort. Några sjukdomar sitter ganska bra efter förmiddagens plugg. När jag tröttnade gick jag över på kommunikationsuppgiften som i stort sett känns helt klar. Ska bara baka in en vetenskaplig artikel också. Inte så lätt men det ska nog gå bra! Fick ju hjälp av snälla A.

Nyttig har jag också varit. Käkade pastasallad med körsbärstomater, liiite parmesan och bladspenat. Som dressing blev det lite pesto. Mmmmums. 
   
                              
                                                             Min goda lunch


Men ikväll blir det andra bullar. Då ska det bli pizza, morotsstavar med dip och cola. Undrar om den dieten fungerar för att gå ner i vikt. Skulle inte tro det, men man kan väl få önska? Inte har jag orkat ta nån ordentlig promenad idag heller som jag hade tänkt. Träningsvärken efter gårdagen vart mycket värre än vad jag hade räknat med. Blir ingen enmilspromenad för min del på ett tag, däremot lite kortare turer!

Nehepp, om man skulle ta och tänka på annat än mat innan M kommer så man inte blir så hungrig så man nästan svimmar...

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0