Myshelg

Jag har helt skippat att öppna skolböcker denna helg. Jag har bara umgåtts med sambon och njutit av sällskapet, bråkat lite med för den delen men man har ju lite att ta igen... Igår träffade vi dessutom några gemensamma vänner som kom äver på en spontanfika. Så nerevåningen blev snabbstädad igår! Mycket uppskattat. Idag kom päronen och T förbi på en "fika" som blev en lunch som blev en fika som blev ett parti spel. Mycket trevlig avslutning på den sociala helgen.

Ett hus har vi också åkte och kikat på, men bara på utsidan. Får väl se om det kanske blir en tur till visningen också?

Nehepp, nu är det dags att återgå till skolarbete och jobba ikapp den tid jag försummat. Tror ändå att det var lite nyttigt att ta ledigt och låta bli att öppna böckerna i helgen. (Lite ångest har jag dock över det...). Imorgon är det etikseminarium och efter det kan jag iaf bocka av EN grej på min lista av måsten under tidspress. Sedan är det bara kommunikationsuppgiften och tentan kvar. Och så börjar nästa kurs, c-uppsats och ytterligare ett seminarium! Men det känns inte så betungande för då ska vi bara lufta våra tankar och starta en diskussion.

Hoppas er helg varit lika bra som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0