Plugg, paket, kyckling?

Sitter med pyjamasbyxorna på, frisyren på trekvart och fårskinnstofflorna värmande på fötterna.
Idag är det 120% plugg som gäller. Kanske jag klämmer in nån maskin med tvätt emellan också. Ska iaf inleda med att hänga tvätten som ligger i maskin i skrivande stund.

Får se vad man hittar på för mat idag då... Blir kanske kycklingfilé med klyftpotatis? Lyxmat som egentligen skulle tillagats igår menmen det går lika bra på en måndag!

OOOH, paket kan jag hämta också! Fick ju lapp om ett paket som kommit. Jag undrar vad det kan vara för jag har inte beställt något som inte kommit. Spännande! Kanske bara är en miss av brevis för jag fick ju kameratillbehören härom dagen så kanske är det den lappen. Men det paketet låg ju i lådan!?

Jaja, vi får väl se. Jag ska iaf inte åka dit riktigt ännu, då måste jag ju byta ut min tentapluggarklädsel först! Nu fortsätter jag med det jag borde hålla på med: Plugg!


Plugghörnan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0