Underbar avslutning

Det kunde inte ha slutat bättre! Först var det den skriftliga delen där jag skrev så pennan nästan glödde. 4 sidor blev det + en sida för muntliga delen. Alzheimer och femurfrakturer (med riskfaktorer) hos älder var huvudämnet. I den muntliga delen lyckades gruppen enas om vilket huvudgrepp vi hade tagit och det handlade mycket om deras genemsamma situation, hur de kunde påverka varandra och hur vi som SSK skulle kunna hjälpa dem. Hur som, diskussionen löpte på fint, jämnt fördelat och vi lyssnade in varandra. Som examinatorerna sa på utvärderingen, det var en mycket jämn grupp och det var inte någon som försökte sno alla poänger.

Det enda jag fick kritik för var min utvärdering som dom sa var för hård! Kan jag väl godta då...

Efteråt blev det fika med M och A. Pratpratprat...
Sen blev det myskväll med film och virkning hos"mamma A"

Härlig, underbar avslutning på en hektisk och stressande kurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0