Vårkänslor

Det känns att våren är på intågande! Äntligen. Satt vid datorn på praktiken och hade solen i ansiktet, kunde inte låta bli att sitta och le för mig själv. Härlig dag! Synd bara att den måste spenderas på en vårdcentral och inte ute på långpromenad med vovvarna. Får se om jag kanske orkar ta en rejäl promenix imorron. Hoppas det.

Känner mig lite trött efter helgens nätter fortfarande, men det ska nog snart vara åtgärdat

Har iaf gjort mitt samtal och spelat in på film. Synd bara att kameran inte ville fungera ordentligt! Grrr... Hoppas jag slipper göra om samtalet igen, blir så nervös av kameran. Usch och fy!

Nehepp nu ska jag njuta av min måndagskväll och att det är en dag mindre till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0