Vårpromenix med E

Det vart en mil promenad med hundarna och E. Hundarna lekte och sprang, E och jag gick och njöt av solen och pratade lite om ditt och datt. Så himla skönt! Fast nu känner jag att jag är trött och helst bara skulle vilja gå och lägga mig och sova en stund.

Efter promenaden gav vi hundarna varsitt ben så dom skulle få varva ner lite och kanske få slumra till en stund. Dom stod mest och såg besvikna ut för att promenaden var så kort. Hur som, ben fick dom.

        
                           Ge mig, ge mig!                                         Tugg tugg...


Jag och E åkte sedan till N och käkade lite på den lilla restaurangen längs kanalen. Trevligt! Men vi satte oss inne för solen försvann bakom molnen. Så det blev en hamburgertallrik och liten kaka på ansträngningen. (Det var den promenadens förbränning...)

Nu sitter jag med ont i fötterna och väntar på G. Vi ska väl försöka få till lite fredagsmys kanske. Får se om han har läst mina tankar och köpt med sig något gott hem? Skulle inte tro det, men han har tagit god tid på sig att ta sig hem...

Nu kommer nog G! Hehe, så nu får vi se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0