Vattenplask

Ikväll har jag ÄNTLIGEN tagit mig tid och ork att åka och träna i Lkpg. Härligt härligt!

Men nu är kroppen så slut att jag knappt orkar sitta upp så därför blir detta ett kort inlägg utan bild. Men jag kan säga att jag har lekt lite med kameran idag också, självklart! Har provat mina nya kameratillbehör och är riktigt nöjd! Coola effekter och snygga bilder blir det och inte kostade grejerna många kronor! Det var fyra olika förstoringslinser att sätta på objektivet så det blir som ett makroobjektiv för NÄÄÄÄRbilder och så köpte jag ett uv-skydd som skydd för objektivet IFALL man skulle råka repa, komma emot eller tappa. Lite skydd är det iaf och plånboken gapar inte jättetomt efter kostnaden. Dessutom blev det ett filter som ger som stjärnstrålar från ljuspunkter, typ om man fotograferar levande ljus eller så. Jag ska visa nån gång!

Men nu är det iaf sängen som gäller. Kellie längtar nog lika mycket som jag för hon är extremt klängig och sitter och ser bedjande på mig. Harry ska vi låsa in i köket och katten får väl ligga där han ligger på bokhyllan.

Nattinatt för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0