17 maj

Norges nationaldag...

Idag blir det också att fira lite! Ska mysa med A. Först en sväng på gymet (kanske inte mysigaste platsen) och sen film och lite norgemys. Hihi

Får tacka för alla gratulationer och presenter igår. Får återkomma med en bildvisning senare idag tror jag.

Min kära svärmor hittar alltid på så finurliga presenter. Hon byggde en minigarderob av en kartong som hon satte en galje med flera krokar på. Sedan hängde hon in lite paket i garderoben. Dels var det doftkuddar med lavendel men också ett bidrag till garderoben i form av pengar! Kanonrolig present om ni frågar mig. Men som sagt, bilder får komma lite senare!

Nu ska jag kliva upp ur sängen och fira Norge lite!
Hipphipp HURRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0