Mer hustjat

Jorå, jag tänker fortsätta tjat om huset ända tills jag vet om det antigen blir vårt eller om vi får leta vidare!

G är riktigt tänd på kåken vilket känns toppen! Han verkar beredd att jobba liiite mindre och hjälpa till med penslar och verktyg för att få huset till huset med stort H. Han pratar om att lägga ner stora resurser på ett ordentligt kök! Jag kan inte bli lyckligare än så. Han vill ha ett stort kök på ca 50kvm så han kan få bygga en köksö. Ja tack, säger jag! Dessutom vill han ha en ordentlig tvättstuga. Ja tack, säger jag igen! Han pratar fortfarande om att inreda ett rum som John Deere-rum, med andra ord gult och grönt. Visst säger jag, med lite mindre entusiasm... Men är det i Hans kontor tänker jag inte lägga mig i!

Jag tänker fortsätta drömma och hålla tummarna för att ingen annan vill ha huset. Såhär långt är vi dom enda som har varit beredda att lägga bud så vi får väl se!




Gustavs nya pennställ kanske? (Bild från www.deere.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0