Myspyssel hemma

Nu har jag pysslat lite här hemma. Fick upp tavellisten i hallen som jag så länge har funderat på att sätta upp. På tavellisten står nu fina vårfotografiet av K med nosen nerstucken bland krokusar. Mysig bild tagen förra våren, eller om det var våren innan den tom kanske...? Hur som helst, nu är bilden bakom glas och står snällt och fint på tavellisten.

Efter byggarbetet smakade jag på jordgubbs och rabarber pajen jag lagade till. Lite misslyckad smuldeg (hur man nu lyckas med det!?). Tror jag hade i för mycket smör så det blev mest en skorpa över jordgubbarna och rabarberbitarna? Jaja, gott var det iaf! Lite vaniljglass till så blev det en jättestor prick över i:et.



Nya fina hallprydnaden



Mumsig jordgubbs- och rabarberpaj med mumsig vaniljglass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0