Onkologsal

Låter himla tungt, men egentligen är det namnet på en tråkig föreläsningssal. Förutom att man inte ser något om man inte sitter längst fram är luften urkass och stolarna ska vi inte prata om. Borden syns knappt så dom kan man inte nämna (du får inte plats med ett a4-block på utan att något hörn ligger utanför!). Försökte få en bild av katastrofen men det blev så illa så ni får föreställa er en väldigt träig, trång och tråkig lokal. Det enda som inte är brunt är tyglapparna till "stolsdynor" som är knallblå. Undrar vem som bestämde inredning?

Hur som helst, på grund av den fruktansvärda lokalen blev det en halvdag i skolan och nu har jag hunnit tvätta och äta lite lunch så nu ska jag fortsätta läsa abstracts till imorron. Har också suttit och funderat på hur man skulle kunna göra i ordning huset jag var och kikade på igår.

Jag ska heller inte glömma att scanna in lite bilder till vårt seminarium! Så har ni mitt telefonnummer kan ni ju ringa eller smsa och påminna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0