Peppad

Har idag igen kört ett två-timmarpass med träning av olika slag. Känns ju så himla skönt nu efteråt!

Nu ska jag kika på Sex and the City, första filmen. Tiden kan inte gå fort nog till den 27e maj. Då ska jag och A gå på bio. Favorit i repris kan man säga. Igår planerade vi att fira norska nationaldagen tillsammans också. Hihi, lite Greys, köpepizza, kuddar på golvet, ostbågar och en hel del fniss... Det var vår sommar i Norge, den ska återupplevas för ett ögonblick!

Får hoppas att sommaren blir lika trevlig. Har iaf hittat en ny kandidat för årets "Norge-låt"! Tänker inte avslöja vilken... Kan iaf säga att den påminner om As och min låt från sommaren 08, I´m your med Jason M´raz (eller vad han nu hette)!

Shit, varför sitter jag och peppar upp mig när jag egentligen borde lägga huvudet på kudden och sova några timmar så jag orkar jobba inatt!

Så nattinatt... Nu får kudden jobba igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0