Solig uppsatsdag

Idag satt jag och A hos mig och jobbade lite på uppsatsen. Vi satt ute nästan hela dagen och njöt av värmen, fast i skuggan. När solen tittade fram avnjöt god lunch i form av pasta med pastasås och en god liten sallad till. På eftermiddagen hade vi till slut fixat ihop ett av de två bedömningsformulären och lyckades dessutom använda den på en artikel! EN av mååånga artiklar analyserad! Wohoo!

Sen åkte jag in och handlade lite till grillen imorron. Ska bli så himla kul! Hoppas bara att solen håller borta regnet liiite till. Annars har jag planerat så köttet kan tillagas på spisen! Blir ju inte lika gott, men det går!

Nej, nu ska jag ta lite mer av nässprayen, leta reda på G och krama av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0