Tung luft och förkylning

Det är inte min favoritkombination.

Som vanligt när jag är förkyld blir jag mer eller mindre döv. Hör inte mycket och öronen sprängvärker. Vet hur öroninflammation känns och det är inte samma känsla så jag håller på att det har med förkylningen att göra. Men försvinner det inte inom några dagar får jag väl ringa till VC. Den tunga luften gör ju inte förkylningen bättre heller SKönt med värme, men åskan gör att huvudvärken blir ännu värre.

Nej, nu får det vara slutklagat! Har börjat bli lite gnällig på sistone tycker jag själv. INTE bra!

Pratade med söta M tidigare om både ditt och datt. Hon är så himla mysig och får mig alltid mer positiv! Tur att man har såna vänner. Samtalet bara flyter på och plötsligt har en timme gått i telefon och örat är alldeles kokhett. Hehe, men vad gör det?

Nu ska jag fortsätta med basgruppsarbetet en liten stund till innan det är dags för kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0