Tekniska tillskott i familjen

Det blev en tur in till stan. När jag åkte sken solen och det var riktigt skönt ute.

I stan hittade jag en ny skrivare. Äntligen lite fart på utskrifterna!
Glad som jag var bestämde jag mig för att skriva ut alla artiklarna jag skulle granska till uppsatsen, ca 16 stycken, plus lite annat! När jag till slut ska skriva ut granskningsformulären till artiklarna bestämmer sig skrivaren för att varna för låg bläcknivå för svart. Suck, blir en ny tur till stan imorgon tror jag! Haha




En annan grej som fick följa med hem var en ny liten kompaktkamera. Bra som komplement till den helt underbara systemkameran. En liten blå rackare, minneskort och en väska till blev det.





Väl hemma öste regnet ner. Inte lika kul... Men snart kommer G hem och då ska vi ha filmkväll! Han har varit i Barkaby hela dagen med sin pappa så han lär vara full av saker att berätta. Blir att vila öronen tills han kommer hem. Jag har ju kvar lite smulpaj med rabarber och jordgubbar som jag och A lagade till tidigare. Kanske kan stoppa den i munnen på pojken om orden flödar alldeles för fritt?

Nu är iaf hemmet uppimpat med lite ny teknik, G kommer också hem med en ny film snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0