Uppdatering

Jorå, nu är jag Linköpingsbo. Har tom utnyttjat akutmottagningen och jourtandläkaren här i stan.

Hade ju tänkt vara klar med 90% av alla grejer som skulle flyttas plus att jag skulle ha målat. Men si det gick ju inte riktigt som jag hade tänkt.

Istället sitter jag med ont i käken pga kraftig inflammation i käkleden till följd av dumma visdomständer. Det hela började på fredagskvällen då såklart, inga tandläkare ville ha jour. Så jag fick åka upp till akuten och fick där lite trallallatabletter och en skvätt penicillin och en order om att söka tandläkaren morgonen efter. Så det gjorde jag. På lördagen var jag groggy, trött och illamående. Snällla pappa skjutsade mig dock till tandis där jag fick recept på penicillinet. Vi åkte och hämtade ut det, sedan hem, sedan kräkas, sova, kräkas, sova... Härlig lördag det där. Jag vaknade sedan på söndag vid 11. Mådde betydligt bättre. Dock har karamellerna tagit knäcken på mig och jag känner mig GRYMT sliten. Får se om jag lyckas bli klar till nästa helg!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0